En lyckans kvinna 2

För exakt två veckor sen skrev jag ett inlägg med titelt En lyckans kvinna. Där Paul Bettanys Master and Commander visades på tv. Jag vart asglas bla, bla, bla.´Något liknande hände ikväll.

Iallafall så skrev jag i mitt förra inlägg att jag ville se Penelope och att jag skulle titta runt på internett och se om den fanns. Hittade en ganska bra version på Youtube, men alla delar fanns inte uppe så jag la ner ganska snabbt. Pratade med Daniel och tvingade han och Alex över för jag ville hyra den.

När jag övertygat dom att komma började jag göra mat. Satt mig ner i soffan och hade en rolig tanke om vilken tur jag skulle ha om just den film jag vill se skulle gå på tv. Så jag bläddrade snabbt fram till filmkanalerna och gissa om inte Penelope gick. Dock hade 40 minuter gått at filmer så jag vart lite ledsen. Men kom på den underbara tanken att Tv1000 har en plus kanal och jag bläddrade dit och fick se att filmen skulle börja på nytt 20 minuter efter. HAHA.


Ahnyoung~


Kommentarer
Postat av: Jennifer L

Oj, var jag glad att jag fick för mig att gå in på din blogg igår! Låten som du har spelandes på bloggen är ju helt underbar! hihi.

2009-04-30 @ 10:59:21
URL: http://jennaaa.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0