Balskor, YES!

Vi åkte inte och åt utan Anna. Istället så drog Daniel och Alex med mig att leta upp vart hon va. Efter ett massa tjat om att Gollum tvunget skulle följa med i Daniels minibil så hittade vi henna i Granloholm. Stack hem till Daniel och Alex en snabbis innan vi drog för Anna skulle byta kläder och dylikt. Stack och åt och vart åtminstonde femtioelva kilo tyngre. När vi var mätta och glada åkte vi och handlade glass, eller Mamma, Pappa, Maja, Ida och Vincent köpte glass medan vi andra ännu en gång åkte hem till Daniel efter en runda på Södermalm där Daniel letar efter ett stort träd... Åkte hem, satt på rummet ett bra tag med mitt skrivande. Spelade Harry Potter spelet och åt upp min glass. Nu sitter jag och Anna och fixa min bok. Fun, fun. Ska spendera hela natten med det, eftersom det är sista lediga dagen imorgon och då blir det att plugga :o

Har även fått låna ett par asfina skor av Alex som jag ska ha på balen. Dom är relativt jätte-höga, för mig. Men jag kommer gå och gå i dom så jag blir superbra. Dock kommer jag torna upp framför mina vänner i dom, men vad gör det. Men TACK Alex iallafall!! Nu kan jag kanske köpa ett par studentskor iallafall. Hade hittat några jag tyckte va asfina hemma, men vad gör man inte? Me want shoes!

Nu ska jag tillbaka till mitt planerande av mina framtidsdrömmar (Skriva böcker). Sen ska jag somna framför film: Wimbledon. Me loves it!

Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0