Anna och annat går inte ihop.

Jag har legat och funderat ett tag över en sak.  I veckan har jag tittat på film med min syster Anna. Det har varit många, långa, roliga, tråkiga filmer. Iallafall kom hon in en dag när jag och mamma satt i vardagsrummet och tittade på TV. Hon berättade att hon va smått förälskad i Brendan Fraser. Någonting med det kändes helt fel men jag kunde inte riktigt sätta fingret på det. En annan dag satt vi Anna och tittade på en annan film där Owen Wilson spelar i. Iallafall påpekar hon att hon tycker om Owen Wilson (Jag tror det iallafall var honom) och känslan jag burit på blir värre.

Ikväll efter en massa grubbel kom jag på vad det var. För första gången på många, många år visar Anna att hon är genuint intresserad av icke-asiatiska personer och det är helt chokerande för mig. Kanske börjar hon nu leva med den internationella media-kultur som dominerar. Jag tycker därför hon förtjänar ett grattis till hennes nyupptäkta sida av sig själv. Den icke-asiatbesatta. Grattis Anna !

Detta betyder förhoppningsvist att jag och mina vänner kan umgås med syster Anna utan att hon sitter och spyr över den amerikanska filmindustrin eller lämnar oss mitt i en deckare och sätter sig med näsan framför datorn och ser massa roliga Super Junior-klipp.. Fast vi får nog ta små steg itaget och inga Paul Bettany filmer.. Jag tror hon är less på honom fast hon inte sett speciellt många filmer... My fault.



Ahnyoung~

Kommentarer
Postat av: anna

lol xD

2009-04-24 @ 16:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0