10 sanningar om mitt musik, film- och bok-liv

01
Jag kan stanna hela min vardag för att lyssna på bra musik,
jag kan inte göra någonting annat som måste ta upp min hörsel.

02
Jag älskar att se fan-videos med olika seire-film- och bokpar.
Det kan jag sitta timmar med, att spela upp massa favoritscener med favorit-par

03
Jag brukar vanligtvist aldrig bry mig speciellt mycket om huvudpersonsparen i serier.
Gillar oftast lite annorlunade par.

04
Jag ÄLSKAR text-lös musik.

 05
Jag brukar lyssna på musik och tänka mig olika scener från t.ex mina fanfictions medan.
Sen när jag väl har en hel "Historia" till musiken, spelar jag om den och slipar på min story

06
 Jag tycker oftast om cliché filmer och serier.
Jag vill alltid att det ska sluta lyckligt. (Dom kysser varrandra i solnedgången bla, bla, bla.)
Dock, så kan en film med sorgligt slut också vara bra, men då hänger jag alltid upp mig på slutet.

07
 Tjejiga filmer om barn i högstadie-åldern kan jag tycka vara jättebra.
Filmer som Bratz och Kitty & Hollywoods-mysteriet, är jätteroliga tidsfördrivare.

08
 Jag blir jättelätt besatt i saker (Kanske ni har märkt)
När jag läser en bok går jag över döda lik för att fixa fram alla och stuntar i hur det påverkar min plånbok..
Desamma gäller filmer. Inte musik dock.

09
När jag skriver mina fics ser jag alltid dom som en slags film framför mig och kan börja
spela upp scenerna för mig själv framför datorn för att se om är bra
 Dock tittar jag aldrig på mig själv hur jag ser ut utan om jag känner att det är bra låter jag det gå.

10
 Jag har alltid önskat att mitt liv vore lika spännande som en film xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0