.Jung Yunho

Sitter på skolan. En halvtimme kvar innan vi börjar men mamma skjussade oss... Ja, min mamma skjussade oss hur otroligt det än låter. Tror det är första gången hon gör det faktiskt. Jag och Gollum lyckades missa bussen med en sådär sekund eller nått, Maja kom till baken av bussen då det började köra iväg. Mamma va vittne för detta och tyckte synd om oss (Jag vet inte hon visste att vi skulle kunnat ta den iallafall :o?)

Så sitter och tittar på Yunho bilder (Wow, tänker ni säkert) men det kändes så poff så va jag beredd att ta mig an korea igen :D Så nu har jag massa att se och lyssna på. Kan man sakna musik? Jag gör det!

Kanske ett flummigt inlägg.. vet inte.


Nu ska jag hitta ett ställe där jag kan sova en stund.





Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0