IT'S ALIVE!!

Kom nu på att jag kanske skulle passa på att skriva några rader här. Var ju alldeles för längesen för lilla blogg-nörden (mig själv såklart) Så, kan väl ta en snabb genomgång vad som hänt sen jag sist såg.

Börjat 3:dje året på Estet-Bild. Har massa intressanta kurser. Svenska B, Religion (Varpå Anna och Erika tar klasser med oss ^^) Bild och Form fördjupning (roligaste bild-kursen hittils, minus Foto kanske) Information&Layout (så vad jag älskar att hålla på med) och Idrott B (urk, men jag hänger i) och glöm inte P.A (Det blir intressant)

Det är väl mest va mitt liv kretsar kring. Skolan, jusst nu.

Har dock varit lite sjuk, men jag har satt ett krav på mig själv- Missa inte en enda religionsklass. Så jag hänger in där med.

Har haft skolfoto också. Och gissa tre gånger! Joo, för första gången i mitt liv så fick jag... dum, dum... Sitta ner! xD

Annars har jag knarkat Supernatural (tro det eller ej. Säsong 1-2 och 4-5 avsnitt på 3 sen i Lördags!), och ska fortsätta med det tills jag sett klart. Sen har jag tur, eftersom 4 säsongen börjar på tordag.

Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon..

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0