Mirotic

Idag har jag suttit och lodat Dong Bang Shin Ki, till den grad att jag få en tår i ögat för ingen har skrivit på Bite Me (dvs. Min fanfiction xD) Jag sitter och väntar på den dag då jag få läsa mer :p Men det är sååå svårt att skriva :'O

iallafall var det jag som missuppfattade studentbeställningen, ingenting är fel med den! Hittade min egen efter hjälp av Firtclass och Cajsa :) Så nu är det bara att betala :D

Väntar nu på Anna och Mamma, att dom ska komma hem och ha med sig mat för en gång skull! Har absolut ingenting hemma. Och jag som skulle vara nyttig fick äta pasta med ost -_-

Imogron är det halloween firande, all day long.

Härligt att vara med tjejerna ^^ Alla mina gullrumpor :D

Nu ska jag nörda i Photoshop

Och städa rummet! We'll se about that!



Ahnyoung~

Kommentarer
Postat av: haidi

yey! imorrn ska vi umgås... weei... vilken antusiasm



/från deppo

2008-10-30 @ 18:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0