LALALA

Ikväll har jag en dejt med mina käraste Antonia. Vi ska gå på teater och sen ska vi hem till henne och mysa och sova. Imorgon har jag bara en lektion. Skönt. Jag och Alicia ska bada, så vi missar samlingen och mentors eftersom vi badar innan teorin. Så jag få sluta lite tidigare. Fast jag tror jag ska stanna kvar och jobba på min tavla på bilden. Svååååår är den.

Annars läser jag om Twilight nu, har kommit till 3:dje kapitlet idag då jag läst på bussen till och från skolan. Ska ta det lilla lugna den hära gången. Jag har typ några dagar på mig tills den ska skeppas av till nästa person.

Jag har kommit tillbaka till min twilight period, min korea besatthet. Så har en massa inspiration.

Iallafall har vi börjat på fördjupningen i Reiligion, den sista delen. Jag har planerat att fördjupa mig i Satanism. Ska bli intressant.

Sen har jag prov på Fredag, det får jag inte glömma xD


BellWard <3


Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0