.Förkyld.. Igen

Har gått och blivit förkyld. Därför åkte jag hem tidigare idag.

Idag har jag haft Information&Layout. Fick tillbaka provet. Fick VG :) Sen så gjorde jag sakerna jag va efter i och det är en stooooor lättnad att få det gjort. Har bara en fjuttig sak kvar att göra då. Och sen har vi muntliga presentationen på tisdag då.

Sen har jag bara målat lite på klassikern men inte nå större skillnad.
Erika och Anna kom till skolan satt med dom en stund och visade sen min "fina" tavla jag gjort. och Klassens utklädning till klassikern. Erika har börjat läsa Eclipse så snart kanske hon börjar med Breaking Dawn och då kanske jag äntligen har någon att squeeka med. Fast Anna har läst ganska långt på BD också.. Men hon är seeeeeg.

Iallfall så läser jag New moon igen (På svenska När jag hör din röst, hur bajsig är inte svenskarna på översättning!!!) Ska läsa alla fyra mina böcker sakta men säkert tills filmen kommer :)

Har även läst de12 kapitlerna i Midnight Sun nu... Hoppas verkligen att Stephenie Meyer bestämer sig för att skriva klart boken. Hur suverän som helst!



Nu ska jag äta->bada->sova

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0