booring

Har inga mer uppgifter att lämna in innan lovet nu. Det känns oerhört skönt!

På Fredag ska jag och Gollum på bio och ha lite sister-time. High School Musical 3 ska vi se :D

Har även bestämt mig för att inte tatuera mig jusst nu. För det första för jag har inte tillräkligt med penga plus att jag börjar få kalla fötter xD Måste verkligen tänka efter först har jag bestämt mig för.

Ser även om Roswell, är på andra avsnittet bara dock. Men det går an..


Snart kommer Twilight, och jag ska få sms när biljetterna kommer ut, How gay am I?!

Imorgon har jag bara bild och ingenting efter lunch. Ska dock fixa klart till Klassikern på Tordag!

xD Moa Fair Lady!




Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0