Bella's Lullaby

JAG FICK VG PÅ RELIGIONSPROVET!

Jag är sååå lättad! Det va så himla svårt så jag trodde inte en sekund att jag skulle klara det. Som grädden på moset fick jag också veta idag att jag fått VG på repotaget i Svenska B också :D Me happy!

Sitter nu och väntar på min tid med skoldoktorn, ska få nytt recept på mina mensvärkstabletter, skönt värre. Sen ska pappa komma och vi ska åka och ta ut tabletterna, sen ska vi till banken och fixa mitt studiebidrag, också ska jag till biblioteket och kämna några böcker och kanske låna nån. Sen ska jag hem. RÅ-plugga på Information&Layout, städa och skriva lite på etik-uppgiften.

Också kanske jag ska klämma in ett birsta-city besök där någonstans också..

Fåse

Men iallafall längtar jag till Halloween, då tjejer rockar vi xD Kommer bli så roligt. Ska annars göra av med en massa pengar nu framöver.

Köpa en korsett
Ut på Halloween
Ut i helgen?
Antonias 18-fest
Tatuering

Och en massa mer.


Dagens låt: Carter Burwell- Bella's Lullaby (SÅÅÅÅÅÅ FIN! Officiella Ost (INTE DET), ja! Finns på Majas favoriter på Youtube xD)


Kommentarer
Postat av: Erika!

Woooh låten var asbra! Längtar tills november!

2008-10-08 @ 21:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0