The Call

Jobbig dag!

Började dagen med PA. Ligger så bra till så jag gjorde inte så mycket, läste lite och skrev. Sov lite längre också. Tittade på film och åt innan pappa sjussade mig till skolan. Där hade jag bild&form fordj. Satt hela eftermiddagen och fick ingenting gjort, det sög! Så det bli ut och fota imorgon bara! gick ner till stan. Först stannade jag vid biblioteket och frågade om första Narnia Boken: Mina morbror trollkarlen, tror jag den heter. Iallafall hade dom inte den, inte heller Åhlens eller Bokia... sugit värre.

Så efter en timmes lullande runt på stan åkte jag hem, såg klart på filmen jag börjat med imorse, och började städa. Är klar nu, och helt slut.

Nu ska jag ta ner och se Narnia 1:an^^ Sen/imorgon ska jag se tvåan (Är lite kär i Ben barnes, Caspian)


Dagens låt: Regina Spektor- The Call


What's happening?!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0