Söndag, läxor och familjemiddag

Söndag igen. Ska plugga massa idag. PA, bild, filosofi... Ush vad mycket jag har att göra. Idag blir det som dagt söndagsmiddag med familjen igen, dock kommer inte Daniel och Alex vilket är synd.

Men igår mötte vi dom(Daniel och Alex) på barnens hus (Vi åkte till birsta efter hudik) konstigt nog, där jag skulle köpa en pirathatt till Antonia och Nattas fest, dom följde efter oss hem. Ja, iallafall köpte vi massa godis och gott. Hemma spelade vi spel, något nytt och jag var i lag med Gollum (Gissa om vi förlorade!) Men det va ett roligt spel. Sen satt vi alla och loda vid roliga klipp på youtube. Hann med lite sing a long också ^^

Nu ska jag ta och äta någonting. Är oerhört hungrig.

Ahyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0