Skola, PA och journalistutbildningen?!

Sitter på skolan och har PA. Har nyss haft seminarium om mitt arbete. Det gick bättre än väntat (inte för att det spela någon roll eller så, men det känns inte som om jag är så dåligt ute som jag trodde jag var) Fick lite feedback vad jag ska göra, vilket hjälper något enormt!

Annars hade vi i klassen möte med syon och det kändes bajs. Det verka som det enda vi esteter kan söka till (Inom högskolan) är antingen estetiska utbildningar eller journalistutbildningen... Expressen! Här kommer jag! .....
 
Vafan! Jag vill inte bli antingen eller. Sämst den nya uppbyggningen på intagning och meriter ju! Också få man veta att allt ändras och att jag skulle ha behövt gå mer matte, engelska och morderna språk! Kul att få veta sådär 3 perioder innan studenten?! Bajspuppor som kom på det!

Nu ska jag plugga!

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0