pms

Satt och läste ett gammalt inlägg sen Februari.
En helg då jag hade ena fruktansvärda humörsvängningar.



Jag har alltid trott att jag visste vad riktig PMS var.

Så fel jag hade xD

Har varit dom mest korkade dagarna dom senaste. Började igår när jag bröt ihop framför Anna och sa att jag inte tänkte ha min vännerring på mig nå mer och skulle kasta den eftersom hon och Erika tappat sina. Sen grinade jag på om att ingen skulle vara med mig på fredag, och sa att jag inte skulle vara med någon alls av mina vänner (Som jag strängt tyckte hade övergivit mig x/)  någon gång på lovet..

Iallafall girnade jag lite till reklamer och mitt patetiska jag hela kvällen.

Trodde det va ganska bra idag, kände att jag hade överreagerat nått så extremt
Ja, jag har känt mig bra hela dagen, städat (inte så mycket dock) hela lägenheten med familjen. Ritat en fin bild (Länge sen jag ritade i sketchblocket) :O

Också åt vi middag. Pappa hade varit på Robertos och där satt vi, jag höll på att plocka bort salladen, när jag började bråka om att pappa bara hade köpt en pepsi och fyra lightdrickor, jag hade visserligen snott åt mig pepsin men fick nått sammanbrott så pappa sa att han trodde det jag ville ha en cola light (Som jag förövrigt HATAR! det borde han veta!) Ja, jag blir irriterad och börjar ta bort salladen lite kraftigare, sen börjar min familj reta mig för att jag gör sådanna 'oh no you didn't' rörelser och knycker med nacken när jag blir arg.

Då blir jag galen och kastar min sallad över hela bordet (bokstavligt) och slår händerna för ansiktet och bryter ihop.

Alla blir helt tysta och Maja blir nästan knäckt av att jag grina

Snacka om att jag kände mig patetisk!

Hoppas att jag bara inte bryter ihop imorgon på skolan bara xD

Nu ska jag... Göra något annat.
 

Förresten så igår när mitt liv såg så grått ut så läste jag Raz blogg och hon skrev om mig, så då vart jag glad för inte alla hade glömt mig xD Ni kan asså inte fatta vilken lättnad det var




Ett minne för livet! xD

Kommentarer
Postat av: hai

haha jag tror då du slår rekordet :P

även för salladen!!!! HAHA!!

2008-11-04 @ 02:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0