Just because everything's changing

... dosen't mean it's never been this way before

Idag har jag jobbat, så mina fötter är helt slut. Men det var det värt.... money you knooow. Iallafall så jobbade jag och Antonia till 4 och fick sjuss hem av Daniel (Frågade Mamma förrst men hon va för lat och tvingade Daniel istället) Hemma fick Jag, Gollum och Sofie sjuss till pizzerian för att köpa mat (Fick sjuss hem också... det är typ 3 minuter gångtid dit typ xD) Vi åt och sen efter det har jag legat i badet. Mina fötter är lite bättre, men fortfarande ömma.

Ikv. blir det skönt med mys och film all by my self. Tjejerna ska ut och jag fick inte följa med :p (inte för att jag hade orken dock)

Ahnyoung~

Kommentarer
Postat av: Nonii

Ja kan ju säga att ja ha fått dubbellttt sååå ont i dag :/. He he men som sagt de e värt de! Man får ju ihop lite penninga!! Fresten var du SKIT DUKTIG idag mouiiiss!!! värkligen!!



Ja snällt att han kunna sjussa oss!!

Ja fy vad härligt å bada då!!



Ja sj sitter jag åxå hemma och latar mig inge alls sociall! Men imorgon ska ja! hihi :p.



2008-11-29 @ 22:54:59
URL: http://Nonii.blodd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0