Halloween helg

Söndag och snart slut på lovet. Jag är så extremt glad att vi har återläsningsdag imorgon, och eftersom jag har ingenting att återläsa, tänker jag ta en slö dag. Läsa klart Eclipse (Sorry Erika, måste få imorgon på mig också, please?)

I fredags gick jag och tjejerna ut. Sprang runt på stan som några galningar innan vi skulle till Hai. Vi letade efter en hatt på myrorna men hittade ingen. Det roliga va att när vi stod och letade såg man en hatt komma svävande bakom hyllan vi stod vid. Alltså exakt en sån vi letade efter. Det va en kille som hade på sig den xD Det va iallafall roligt när man va med om det.

Senare gick jag och Antonia och köpte på blå kiosken. Kina mat, något jag läängtat efter (Ska äta det idag också^^) Sen bar det av till Haiski. Där gjorde vi oss i ordning och började förfesta. Sen åkte vi in till stan, lämpade över våra saker hos Antonia, och drog till Lyset. Vi gick in (gratis) och sen drog vi till Antonia igen och förfestade på riktigt. Spelade spel och dansa och sjöng. Roligt. Kom inte ut (till lyset) förrns vid halv 1 igen. Och gick ut bara lite mer än en timme efter, då jag hai och Antonia gick till Kebab city och åt. Älskling Antonia bjöd mig det pinglan. Sen kom vi hem till Antonia igen och tog det lungt.

Åkte hem med Anna vid 3.15

Rolig kväll var det iallafall.

Igår tog jag det lungt. Jag Anna och Mamma tittade på Transformers <3 (Jag Äääääälskar den filmen) Till och med Anna såg hela filmen, sen vart hon rädd för hennes mekaniska apparater hon hade i rummet xD Senare satt jag själv och såg sing a long. Läste lite.. Gjorde inte så mycket mer.

Idag blir det familje middag som vanligt. Alex och Daniel ska göra kina mat, friterad kyckling? och ris. Ska även till Nånii och hämta mina saker..

Nu ska jag äta

Ahnyoung~ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0