Edward, Twilight och utgång

Gårdagen var lång, men ack så tillfredställande. kl: 10.30 på dagen skulle jag ha min första lektion, filosofi. Hade muntligt prov, vet inte hur det gick, men skönt att det äntligen är över. kl:15.15 hade jag mina andra lektion, muntligt prov i svenska. Tärt, för jag hade ingenting imellan (3h 45min) Men Antonia va med mig så vi sov och hade det mysigt.

Efter skolan gick jag och mötte Maja, och köpte en present till min kära Raz. Vi gick hem till Antonia, där Natta va. Väntade en stund på att Antonia skulle komma hem (hon va och grattade hennes låtsassyster). Efter det gick vi och åt. Sen mötte vi Erika och Anna och gick upp mot bion.

Vi va oerhört pinsamma på vägen upp. Men vad gör det, vi skulle se Edward xD Iallafall så hade vi bråttom. Vi kutade, men som karma är så kom ju tåget jusst då, så vi stog och fällde en tår och hoppades innerligt att vi inte skulle missa något av filmen.

När vi kom upp träffade vi de andra: Sandra, Daniel, Alex och hennes syrra. Raz kom senare.

Vi va helt galna när filmen började.

LOVE

Kellan Lutz som Emmet!!! <3<3<3<3 Hot-varning!

Edward va "sååååå" diskret med sin avvaksamhet. Det va roligt att se när Bella kommer in i klassrummet och han känner hennes lukt xD HAHA Såg ut som han skulle spy mer än att han kände det godaste lukten någonsin.
 Annars va filmen jättebra. Edward portetrerades inte som jag själv gjort. Jag trdde han skulle vara lugnare och lite kallare, denna Edward va lite... puckad? Men det gjorde inte så mycket, det gjorde det hela lite roligare.

TVÅ saker va dåligt dock. De två saker jag tycker verkligen skulle ha funnits med på filmen.

1. Edwards äng
     Den är ju väldigt viktig i böckerna tycker jag. Den är speciell, och det va dåligt att man inte fick se den. Synd..

2. Jaspers förmåga
    ... Nämdes inte ens?! Det sög!

Efter filmen gick jag, Natta, Antonia och Raz och köpte lite saker. Vi kom hem till Antonia och förfestade (Erika, Anna, Natta, Antonia och jag) Alicia och Alexander kom också. Gjorde lite roliga saker och så. Senare gick vi på daltons: Jag, Anna och Antonia sjung kareoke. Såå roligt med alla medelålderstanter som sjung med och dansade.  Vi gick på Irish och stannade där ganska länge. Sen drog vi på BK. Va inte så länge där.

Jag orkar inte dra igenom vad vi gjorde så mycket.

-Vi fick iallafall uppdrag tidigare på kvällen och jag gjorde 18 av 19 st. ^^

-Vi köpte pizza och tog taxi hem.

Snitt snapp slut så va kvällen slut!


BellWard <3


Jag kommer bli som hon i Dimlight och hitta min egna Tedward och stalka!
Be afraid, be very afraid!! ^^


Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0