Chip, Godis och HanaDan Final

Har nyss sett klart Hana Yori Dango Final. L.O.V.E. En sak som sög dock, eller rättare sagt en utebliven sak, som jag längtade efter! Men det gör inte så mycket. Har även vräkt i mig pringles och godis som en gris. Har inte ätit något, eller joo, åt några tuggor nudlar när jag kom från skolan.

Tack vare allt onyttigt jag ätit idag, ska jag gå med Antonia på coren imorgon. Måste komma in i vanan igen. Har inte varit där sen före lovet så att.

På fredag är det Antonia och Nattas fest, och den ska äga! Roligt kommer vi att ha, och jag kommer vara super cool som piratkapten (ska slå alla andra som kommer utklädda till det!)

Nu ska jag läsa lite Pengar (Svenska bok) och sen sova.


Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0