Breaking dawn, filosofi och massa huvudvärk

Åkte till skolan tidigt idag. Tog halv 8 bussen hemifrån och insåg på bussen att jag mådda dåligt. Men jag bestämde mig för att klara av dagen. På Haga bussen insåg jag att jag inte skulle klara av hela dagen så jag bestämde mig att iallafall gå på filosofin men skippa Svenskan i eftermiddag.

Jag är först i rummen och sitter och läser på filosofin. Efter ett tag, då lite folk kommit och gjort mig sällskap mår jag sämre.

Så jag tog mitt pickpack och gick till min svenska lärare först och sa att jag inte skulle komma i eftermiddag. Sen till min filosofi lärare och tog emot uppgifter vi skulle göra och läsa i boken.

Så åkte jag hem.

Sovit lite. Men nu är jag hungrig. Så resten av dagen bestå av att läsa Breaking dawn, plugga filosofi, äta, och sova lite till.

Nu måste jag se till att spara lite pengar till:

Fars dag nu på Söndag
Antonias och Nattas 18-års fest nästa vecka (Ser SÅ fram emot!)
Twilight premiären & Utgång samma kväll? (ev. Twilight på Tor, utgång på Fre)
Julklappar (Lyckligt vis har jag några bestämda julklappar jag ska ge så det inte bli så kaotiskt)


Ahnyoung~

Kommentarer
Postat av: hai

gumman, vi ska hitta på något imorrn, träffade på antonia o hon kanske också ska mäd, vi ska bara ta det lungt o se, se på film o såeöa guitarr hero :D



KRAMSI

2008-11-08 @ 00:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0