YAY!

visst får man en sådan extremt skön känsla när man gjort klart något skolarbete. Det är som om någonting lyfts från ens axlar och man bara andas ut och känner sig fri som en fågel!!! Tills man kommer på att man har mer arbete att göra!

Har nu suttit sen runt 17 med att skriva skolarbete på två A-4 sidor! Seg som snigel säger jag bara... Iallafall är jag klar och kom på att jag måste plugga till ett seminaruim jag har imorgon före 70-tals DISCOT på skolan xD Innan det har jag gitarr :D:D Känns att det går mycket bättre nu när vi inte behöver göra primär? komp... :D:D

Iallafall har jag inte vart på skolan idag. Skulle och fota och vart för sent för att åka inte, så Oskar få se mina super bilder på måndag istället... fotoade inte speciellt länge dock, det va pappa som tog en sån tid så vi inte kom iväg nångång.... Tyvärr var det så himla mycket skräp i bäcken dock :'O

Senare åker jag med Antonia (och Alicia?! om hon kan?!) till Huddik och stannar förmodligen över natten skulle jag tro.. Om det bli hälften så kul som förra gången bli det skita lyckat :D:D

Iallafall ska jag plugga lite på Kuhin nu innan jag tar och tränar.. Tror jag ska dra till med en halvtimmes styrke träning ikväll....

Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0