Söndag

Utmattande Söndag!

Vaknade imorse vid 7-8 tiden av att tvillingarna tissade och tassade hemma hos oss. Dom gjorde inte speciellt mycket ljud men det är som att jag aoutomatiskt vaknar så fort jag hör dom låta. Kroppen måste ha vant sig efter alla barnaktskvällar! Iallafall gick jag upp och la mig i badet en stund.

Sen drog tvillingarna, Mamma, Jag och Maja till Birsta och shoppade, eller det va meningen iallafall, jag köpte en BH, när det va tänkt att jag skulle köpa Solglasögon, en Bikini och eventuellt hårfärg. Men nej, eftersom H&V bli rastlösa i sin ålder åkte vi hem vid 11 kanske?

Hemma pratade jag lite med Antonia och bestämde mig för att ta bussen till henne ett tag, kom in till henne och gick en stund på stan. Jag köpte mina glasögon (KNALLRosa!!! HAHA Fuck you alla som inte tycker rött och rosa passar för här är rödtotten med dom superrosa solglasögonen!) Ja, delvis därför köpte jag rosa, och delvis köpte jag rosa eftersom det typ fanns inge i några andra starka färger (Utom röd som jag INTE ville ha) Köpte även två paket hårfärg.

Efter ha köpt de få sakerna gick Antonia och jag och köpte glass, lyssnade på musiken som spelades på gräset och satt oss senare ner vid ån och myste en bra stund. Sen gick vi hem till Antonia och hon färgade mitt hår.

Pappa och Ida kom och hämtade mig och vi stack och köpte mat (Jag skulle göra mat ikv och därför bestämde jag vad vi skulle köpa) Iallafall tog det sin tid.

Kom hem, gjorde maten. Det va hemskt! skulle steka och först så skvätte det upp på mina armar så det bränns som tusan. Tar på mig en långtröja. Men NEJ! Då tamefan ska det börja skvätta i mitt ansikte istället, så jag gör som filmerna och bli en teenage dirtbag när jag tar på mig en pappåse med hål till ögonen. Tar även på mig glasögenen så jag inte få i ögonen. Relativt snygg jag va då! Men maten vart god iallafall.

Nu ska jag gå och duka upp efterrätten, sen ska jag se How to lose a guy in 10 days.

Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0