.Rainy night

Gjorde svenskan idag! Satt 3 timmar i sträck och råskrev. Är verkligen nöjd och hoppas jag har gjort det bra, så jag äntligen kan lägga det bakom mig. Kände mig iallafall så jävla nöjd när jag gjort det, en till sak mindre!

Efter provet hade vi mentors, ja det va inte så speciellt. Pratade om 'klassfesten' vi tänkte ha, få väl se om den blir av, inte så många som va på verkade det som. Men det bli bättre framåt lovet då man kan va ute och spela brännboll och spela gitarr runt lägerelden. Så då kan vi ha mysklass stund igen :)

Annars har jag pratat med Idrottläraren idag! Fixat allt jag ska har jag gjort och det är så himla skööööööönt!

Känns fan som jag blivit värsta pluggbarn, men jag är så glad över det! Jag har aldrig pluggat och varit så glad och nöjd över mig själv som jag är nu, jag hoppar upp i skolan, tränar varje kväll och försöker äta bättre, måste dock se till att äta med regelbundet.

Har varit och fikat med Alicia, Anna och Erika nu efter skolan, va väldig mysigt men jag rekomenderar INTE att äta två choklad bollar och dricka ett glas juice på total tom mage... Du får bara super ont!

Nu ska jag göra lite hemläxa i Foto :)

Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0