.koola

sitter hos antonia medans hon duschar, ska snart dra hem och slappa och lata resten av dagen. Sen ska jag väl höra med tjejerna om dom vill hitta på nått lugnt i kväll.

Gårdagen va givande. Åkte till Antonia vid 17.00 och vi gjorde oss i ordning, sen stack vi till André och va där ett bra tag innan vi stack in till stan och hem till Antonia och lodade, senare stack allihopa så jag och nånii gick till McDonalds där på vägen jag hade turen att träffa Raz :D Iallafall köpte vi pomesfrites och åt då det började regna. Jag hade as ont i mina fötter så jag kunde inte precis skynda mig tillbaka till lägenheten så att. Ja vi tog av oss skona och då gick det bättre. Tittade på Dirty Dancing och bestämde att sova ca. 5 minuter in i filmen xD

Nu ska jag dra

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0