Hoppsnopp

Kom nyss hem från skolan, slutade tidigt :)

Idag har jag haft Gitarr...Känner mig INTE speciellt peppad på 'provet' på tidag, då vi ska spela upp en varis låt till lärarna.

Annars hade jag sista grejjen i min prövning i svenska A. Slutade med att jag hamnade på ett VG som betyg, relativt glad jag är. Annars har jag tappat mitt betyg på skolan någonstans, vet inte vart :O Vill inte att någon ska glo på det eller o.o

Idag ska jag göra Maja iordning till hennes bal/fest eller vad de du ha betsämt sig heter. Hon ska ha min klänning, tjusig hon kommer att vara då. Innan de ska jag färga hennes hår och så, så vi ser fram emot timmar i skönhetstotyr.. Men vill man vara fin får man lida pin.

Ahnyoung~

image444

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0