Dumbledor

Snott av Erika

Dagens humör:
Pigg och glad
Dagens frisyr: Håret står åt alla håll och kanter
Dagens klädsel: Trosor +Linne
Dagens borde: Träna (Och det ska jag)
Dagens planer: Äta gott ikväll!
Dagens vill ha: Min klänning! Jag vill att den ska komma :o
Dagens längtan: Min klänning!
Dagens beroende: Tvxq
Dagens tråkigaste: Mamma ockuperar tvn som vanligt :3
Dagens personer: Mamma och Pappa
Dagens irritation: Att jag vill gå bort till Erika och låna HP7 men jag är för lat!
Dagens händelse: Måste vara jag och Antonia hänga ut från hennes fönster
Dagens köp: Bussbiljett hem
Dagens låt: Harry Potter puppet Pals - The Mysterious Ticking Noise
Dagens vän: Erika och Anna som köpte ost till mig xD
Dagens saknad: Inget jag kan tänka på
Dagens onyttiga: Strips på Max vid 2 i natt xD
Dagens dryck: Vatten
Dagens middag:  kött och ris
Dagens bästa: You know who =P
Dagens sämsta: Erika berättade för mig att hon hade HP7 hemma :)
Dagens babe: Antonia


Coca cola light eller Coca cola zero?
- Känner typ ingen skillnad... Men Zero eftersom den gör Eric reklam för xD (SKÄMT!)

Vilka har du pratat med i telefon idag?
- Maja och Erika

Vitt eller svart?
-  Båda

Bästa Tv serien?
- Gossip Girl

Har du haft sex idag?
- Ja, i DINA drömmar

Vem kysste du senast?
- Det kommer jag ärligt inte ihåg xD

Vad har du för mobil?
- Samsung

Vem är jävligt skumm?
- Konstiga personer :o

Hur många barn vill du ha i framtiden?
- 2-4

Vad vill du bli när du blir stor?
- Sminkös eller Grafisk designer. Eller så ska jag och Antonia öppna en frisör salong

Vad drack du senast?
- Vatten

Vad är er brevlåda för färg?
- Metall färgad

Maträtt du vägrar äta?
- De flesta saker från Havet, allt som har lök eller varma grönsaker/frukt i sig inte kallt kött eller något med konstig konsistens

Dricker helst när det är fest?
-  Vatten :o

När var du bakis senast?
- Har aldrig varit det :3

Vad inhandlade du senast?
- En bussbiljett

Vad ska du köpa för grej?
- va? I min framtid kommer jag nog köpa en massa grejjer

Har du haft tandställning nångång?
- Nope

Vilken är din favoritdag?
- Fre-Lör


Dagens låt:
Harry Potter puppet Pals - The Mysterious Ticking Noise


Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0