Clocks

Morsdag!

Grattis till världens underbaraste Mamma!

Sitter och skriver på Lovelife och hoppas att jag bli klar så jag kan uppdatera :)

Mamma och Pappa va på konsert igår så Jag Anna och Maja sneakade åt osss sjuss från Daniel och köpte godis och gott. Hemma tittade vi senare på Doremifasolatido! SJUUUUUKT Vad jag ÄLSKAR den filmen nu! Jang GeunSuk <3<3<3<3 Soo hawt. Så vi såg igenom filmen och skrek och ginade (Maja) Och till och med Anna vart helt störd! (Och det är en kärleks film! Kan tänka sig!) 

Efter det tittade vi på min Dvd konsert, Dong bang shin ki! HAAAAWT! slutade vis halv 2 så jag somnade som en stock.

Nu ska jag snart äta, sen ska familjen minus mig och Mamma åka till Farmor och Farfar på middag. Jag ska göra nått till mamma själv, eftersom hon är sjuk kan hon inte åka och jag känner mig inte heller helt 100, men det är väl bra isig eftersom mamma inte ska behöva vara själv på självaste morsdag :D

Ger er koreandiggande personer en MV till Doremi <3
Ahnoyung~

Kommentarer
Postat av: hai

hej mosen! :D aaahw va snällt av dig att höra av dig. såklart hänger jag på! vilken fredag är det, är det den som kommer nu? :) kraaaaams!

2008-05-30 @ 15:11:11
Postat av: Moa

Nästa, den 13;de :D

2008-06-01 @ 22:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0