Chace Crawford

Hade en uberskum dröm! Iallafall va Chace Crawford, deet snyggingen med. Det är nog därför jag nördat GG som en tönt innan jag somnade. Har sovit sen 16.20 ungefär. Jag visste att det bara va en tidsfråga innan jag deckade.

image442

Nu ska jag göra något att äta, sen träna, sen ska jag sova igen. Skulle egentligen plugga men det få bli imorgon eftersom mitt huvud är tomt och jag kommer inte kunna koncentrera mig. Har dock lyckats skrivit lite på Foto A rapporten. Men jag har ingen aning vad jag skrev nu i efterhand.

Hade Matte B prov idag... Har ingen aning om hur det gick...... Hoppas verkligen att jag klarade den iallafall!

Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0