Snorkel

Tärd dag på skolan idag.

Hade foto på förmiddagen, va jobbigt med samtidigt kul. Kopierade en mega bild som vi ska ha till utställningen. Hjälpte Alicia (Som jag inte träffat på 2 veckor!) en massa eftersom hon varit sjuk och va massa efter, så extra jobbigt vart det. Men nu börjar vi med Digitalt foto :) Späääääännande!

Till råga på allt så va jag skit trött hela dagen.

Fick även svenska jag ska göra. Läsa 3 noveller, 2 romaner, skriva uppsatts, analys samt ett referat, sen ska jag ha muntlig grejjs också xO Fiiiifan! Men det gå någ bra eftersom allt är kring böckerna eller novellerna.

Efter lunch hade vi engelska då vi jobbade med Kuhi/Eng projektet. Kände att jag absolut inte fick NÅNTING gjort alltså. Jag va extremt trött och åkte hem med 3 bussen :3

Ja kom hem, och la mig näst intill direkt i badet och nu är jag här :D

Nu har vi fått tillbaka våran kamera nu också ^^


Känner mig lite uppochner idag xD
image411

Nu ska jag se om Skins ha kommit ut ^-^

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0