Om

1. Jag har insett att min senaste kyss ... Va meninglös
2. Jag lyssnar på ... Mina vänner/familj och musik jag tycker om
3. Jag pratar ... Högt och snabbt om helt ovesentliga saker
4. Jag tycker om ... Mina familj och vänner, mat, musik, skriva, bild och massa mer
5. Mina bästa vänner är ... Klart bäst av alla!
6. Min första riktiga kyss ... Vill jag helst glömma, höll på för länge och jag bara ville att den skulle sluta xD
7. Jag avskyr när folk frågar ... För mycket.
8. Kärlek är ... Vet inte o.o
9. Någonstans, tänker någon på ... Mig! (I WISH!)
10. Jag kommer alltid ... Vara en bra peson (hoppas jag iallafall)
11. Jag är hemligt förälskad i ... Oh, så många x)
12. Sist jag grät var ... HAHAHA! Vid middagsbordet över en pepsiburk (samtidigt som jag kastade sallad över hela bordet)
13. Min mobiltelefon är ... okej.
14. När jag vaknar på morgonen ... Tittar jag så Toni är med mig.
15. Innan jag går och lägger mig ... Hämtar jag ett glas vatten
16. Just nu tänker jag på ... Att jag vill at mina små älsklingar (H+V) ska komma så vi kan åka och köpa godis tills ikväll, när jag sitter barnvakt åt dom :)
17. Bebisar är ... det sötaste som finns
18. Idag ska jag ... Vara barnvakt åt tvillingarna och försöka ladda upp lite lovelife åt Erika
19. I kväll ska jag ... se Melodifestivalen
20. I morgon kommer jag ... Vara med Raz med flera förmodar jag :D
21. Jag vill verkligen vara ... Lycklig och modigare kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0