Jang Geunsuk

Har nyss duschat efter att ha legat i badet i närmare 4 timmar. Ska plugga KuHiEng/ Skola Foto med Alicia var det tänkt men eftersom klockan nu snart är tre och jag inte har ätit eller nått är det ganska osäkert om jag hinner till skolan och göra allt innan den stänger x/

Men iallafall ska jag göra något att äta eftersom jag inte ätit på hela dagen :'O


Nu kan alla icke-korean älskare lämna sidan xD

Jag har blivit super 'kär' i Jang Geun Suk

image390
image392
image393
image396
image397
image398
image399
Han är extremt bra på att rita O.O Heechul va ju nästan snyggare på bilden!

image400
Sötaste gifen :) 

Aja, nu ska jag sluta!

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0