Inte idag heller

Nope, det vart visst inge skola.

Alicia den tönten har gått och fått halfluss så hon va på vårdcentralen och skulle fixa med grejjs. Men även om hon har det skulle vi in iallafall, tills lilla jag få veta att hon kommer ta ännu en timme på sig. Orka gå runt som en zombie på stan i 1,5 timmar.. SJÄLV :'O

Iallafall hämtade jag mina glasögon :D

Sen gick jag till H&M och köpte det efterlängtade compact pudret :') Vart även medlem som kassörskan vart helt förvånad att jag inte redan var xD

Aja, nu ska jag nörda vidare med mitt icke existerade meningslösa liv ^^

Ahnyoung~
image402
Delar med mig en holy makaroni bild på Geunsuk :'D

Kommentarer
Postat av: Erika!

Du har rätt, HAN ÄR GRYMT HEEET! XD

2008-03-07 @ 13:11:29
Postat av: Moa

I KNOOOOOOOOOOOOOOW!~ :'D

2008-03-07 @ 16:42:54
URL: http://konkon.blogg.se
Postat av: raz

Visst, han må vara grymt snygg, het sexig whatever lixom. Men vart sitter hans öron? Jag menar han hörlurar sitter typ väldigt långt bak och högt upp . hahaha XD

2008-03-07 @ 17:44:49
Postat av: Moa

Nu när du säger det; HAHAHAHA! Men jag tror han har dom där uppe för att det ska se coolt ut xD

2008-03-07 @ 20:15:47
Postat av: raz

hahahah jaa jätte coooolt XD jag är helt cooolttagen

2008-03-07 @ 20:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0