.TELL ME

Har nyss färgat håret brunt. Iallafall va det fäger som skulle bli, men mitt hår är fortfarande rött och ha en baota utväxt. PISS SKIT! Har alltså slösat 140:- på två skit färger, ska inte köpe Gardenier eller va dom nu heter.  Bajs, bajs, nu måste jag slösa ännu mer pengar för mer, bättre färg. Har redan köpt saker för över 400 idag.

Låt mig gå till det lite roligare sakerna som hänt idag. Jag vaknade inte förrns vid 13.00 tiden, vilket är väldigt, väldigt sent för mig. Jag, Mamma, Pappa och Anna stack till birsta när Mamma slutade där jag köpte min efterlänktade bikini. Jag köpte öven ett par skor för........Dum, dum dum.. 29:-!! JA! Fatta, dom är snygga som fan och kostade inte ens 30 spänn!! Köpte även mina skithårfäger och en babylotion jag ska ha på semester.

Fick även veta att vi bara nog är i Öland i ca 1,5 vecka :D Sen åker vi vidare till våran glädje, hoppas deet bli Gotland också! Nu är jag iallfall helt redo att åka, bara ungefär 10 dagar kvar.

Mamma och Jag sitter och ta ner massa, massa sommar/svenska hits som vi ska ha när vi bilar. Kommer bli en asa rolig bilresa som vanligt.

Dagens låt: Wonder Girls- Tell me

Superäkelsöt Mason

Ahnyoung~

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wie! Så du gillar koreaner också? :D Coolt!

2008-08-09 @ 01:51:28
URL: http://flickanmedsvavelstickorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0