.PROMISE YOU

Som jag skrev i ett tidigare inlägg lovade jag skröt jag om att hade suttit med en bild på Photoshop  till en fanfiction ny Fanfiction. Nu har jag uppdaterat bilden, till bilderna. Har suttit och fått ganska mycket gjort idag. Några är från tidigare i veckan, eller till och med förra veckan? Vet ärligt inte :O

Men iallafall ska ni få se dom, även om det inte är något intressant eller i eran smak, eller kasnke ni tycker det är helt värdelöst onödigt. Eftersom Detta är min blogg så gör jag som jag vill såklart.


Första och fulaste bilden.
Gjorde den för någon dag sen

                                    
CC
Inte så värst speciell, men simpelt kan också vara fint!


Poster
Mer kompicerad?, men gillade att göra den.


Enskild poster/CC
cc till en av karaktärerna


Enskild poster/CC
cc till en av karaktärerna


Såklart är dom inte så dära^ små--> Ha överseende med det                      

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0