Parade


Började med att jag vaknade vid 06.00 för jag skulle duscha. När klockan ringde bestämde jag att sova lite till och stunta i dushen (Vilket äckel jag är då). Sov då till 06.30, gick upp, gjorde mig i ordning och åkte in till skolan.

Väl på skolan hade vi gitarr första lektionen. Eftersom det va sista lektionen så va det bestämt att vi skulle göra någon form av ett sista prov eller vad man kan säga. Så hela G-klassen tog en varsin gitarr och stack till närmsta klassrum, dock va det oerhört många som hade prov, vilket va tråkigt. Men vi spelade Sommaren är kort så det rykte till 3 klasser, i personalrummet, till ett gäng dagisbarn som va på skolan av någon andledning och såklart till Rektorn m.f. Det va himla roligt, men gitarren lät inte speciellt bra efter en stund (Vi hade ju gått ute med dom så dom blev helt ostämda). Aja till råga på allt märkte jag att jag inte hade min väska med mig när vi gick tillbaka till klassrummet vi hade lektion it, så jag fick dra mig igenom alla klassrum och ställen vi vart på, i ordning. Nog tamefan så låg väskan inne på Rektorns kontor, vilket va näst sista strället!

På eftermiddagen hade vi Kuhi, fick se nån film som va intressant jovisst, men ack så tråkig! Satt mi ca; 1,5 h och såg på den, sen hade vi betygsamtal, och om jag göra en sista uppgift till kursen får jag förhoppningsvis VG. Så nu blir det bara att plugga i helgen.

Annars är det ganska panik med vagnen till 3:orna vi ska göra. Fan vi trodde vi va låångt gången och alldeles perfekt i timingen, men nu har man räknat ut att vi inte alls har så mycket tid som vi trodde! SUUG! Vi hoppas på att bli den första ES-klass som vinner klassikern! För en gång skull borde naturarna få gå ut sist och sjunga fyr-stämningt!

Nu ska jag sola en liten stund och fixa en milkshake, choklad.

Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0