.MARIA

Har nyss varit ute och knäppt lite massa bilder. Maja och jag stack ut vid 19.00 och plåtade som fan. Olyckligt vis visade sig att batteriet nästan va slut, så vi stack till konsum och köpte två glassar var. Massa gott det var. Jag tog en 88, vilket typ va tusen år sen jag åt. Också en traditionell Sandwich som verkar vara min glass denna sommar. Köper alltid den nu för tiden. Tur nog så slog vi på kameran efter vi hade shoppat glass på konsum, och den funkade fortfarande alldeles perfekt ända tills vi kom hem igen. Så nu har jag suttit och tittat igenom alla 150 bilder, var av typ 50~ är bra eller så.

Annars har jag inte gjort speciellt mycket idag. Gollum och jag tittade på koreanske filmen 200 Pounds Beauty, vilken är en av mina nya favorit filmer. Jag har ärligt svårt att verkligen fasta för asiatiska filmer (Seirer är något helt annat) men nu på senaste tiden har jag förälskat mig i 2 stycken; DoReMi och denna då. Rekomendera starkt, båda handlar om musik och är ganska dravliga, men ack så fina. Båda filmerna har asa-bra musik iallfall.

Hana Yori Dango last har iallafall premiär idag i Japan och några andra grannländer om jag inte fattat fel. Vi här i arma far-far-away landet sverige får nog vänta några månader att se filmen. Fast jag hoppas det går snabbt eftersom det är ganska sökt i andra kontinenter.
 Ikväll blir det iallafall HanaDan tittande för Mig och Maja, ska öggla igenom de första två säsongerna nu framöver. Har faktiskt inte sett serien på skitlänge nu, måste vara ett år närma bestämt. F4 Here I come~

Antonia har kommit hem eller gör det idag tror jag så spendera lite tid med henne och Alicia hoppas jag kunna göra också.


Nu ska jag poppa lite popcorn och ta fram min chocklad, sen ska jag krypa ner i sängen och somna famför F4... Mysig helg jag ska ha iallafall :D


Har annars lagt in bilderna jag skulle igår, så skrolla ner och checka vettja :O
Dagens låt: Kim AhJoong- Maria
Lägger in lite bilder från idag.
Träffade en kvinna som va hundvakt till denna sötnos.
Hon lät mig leka och knäppa lite kort på Nila, tror jag hon heter.



Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0