.MAFFIA

Sommarn är här och när man inte har något jobb eller aktiviteter att göra i det icke-somriga vädret är det lätt att fantasin skenar iväg till andra magiska platser... tillexempel SydKorea, vilket då är ganska vanligt för de tre yngsta systrarna Kohtala, om man inte hamnar på en plats som Konoha eller nått :O. Anna och jag har då startat våran nya gemensamma fanfiction, där vi blandar ihop våran fantasi vilket utveckas till något alldeles speciellt, och sen glöms bort i samma veva som våra hjärnor slutar fungera xD Men för tillfället är vi pepp-pepp på den. Bli roligt att ha något att göra på semestern också, skriva lovelife och denna nu som vi döpt.... Vi har inte namngett den än, men det verkar bli Maffiadaughters! Vilka jävla namn vi har på fanfictionen.

Fanfictions jag (och vissa är Annisen med på) skriver:
(Titlarna på engelska eftersom vi skriver på det språket)
Mina och Annas Fics
Mina egna

365 Days
Adiccted
Give Me My Bag, I'm Sorry!
Bastard, I'm Pregnant!
Beeing Lee Eunhye
Bite Me
Blackmailing The Idol
My Boyfriend Is Gay

Connected
DeGuel
Dirty Cash

My Life As A Ganster
Heaven
My Twinsister's Idol Is my Ex

I'm Insane!
Little Swedish Girl
Lovelife
Daddy! I'm Getting Married

Oh! So Much Drama aka. It Started With A Dango In The Full House Beside You
SM Undercover
Our Three Dates
Mr and Mrs Multiface

I'm Sorry, But There's Too Many Of You
Where Did This Go So Wrong?
Maffiadaughters
Don't Speak, Just Smile And Go

Känns som om jag måste få ett projekt avslutat om jag någonsin ska lyckas som författare (Inte för att jag ska försöka ge ut någon av dessa, men om jag inte kan avsluta en fanfiction så hur ska jag kunna skriva en bok o.o) Fast jag har skrivit längre på vissa av fanfitionen än en vanlig bok. Inte Harry Potter 5 kanske, men en vanlig ungdoms bok :O Jag är så utdragen när jag skriver så det bli så långt.

Skulle lägga upp en ny bild, men det verka som om bloggen inte vill arbeta med mig jusst nu, så den få komma upp lite senare.

Nu ska jag ta någonting att äta.

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0