.LALALA

Söndag igen och äntligen har jag kommit fram till tiden nu, då det är mindre en 1 månad innan min 18-års dag (Som jag kommer fira på någon bush-krog med Anna, Mamma, Pappa, Magnus och Eva då xD) Det är även mindre än två veckor innan vi sticker neröver. Anna, Min och Majas önskan kanske slår in och vi åker till Gotland och besöker visby och dylikt. Hoppas, hoppas. Längtar fruktansvärt jusst nu. Vi har så mycket som vi planerar att göra!

Idag har vi annars haft familje-middag igen. Idag gjorde Ida mat (Vincent hjälpte henne också tror jag) Iallafall gjorde dom grillspett, sallad och vitlökbröd. Mycket gott. Va lite kaotiskt med att få plats med hela familjen (7st) och till råga på allt två till: Vincent och Alex, runt bordet. Men roligt var det som attan. Skrattade som fan och lärde tvingade alla lära sig CrownJ&Inyoungs 'Tooo much A' Så nu kan alla vara coola tillsammans. Pratade massa minnen och jag tror A och V tycker våran familj är lite borta, men dom får vänja sig vettja xD

Är annars inne i någon Big Bang dvala för tillfället. LOOOVE, säger jag bara, älskar deras musik och stil och humor. Har även lyckats få ner (Bra verionen) av DBSKs Doushite kimi wo suki ni natte shimattandarou (Inte helt säker om jag skrev rätt nu!) Så nu äntligen kan jag lägga in låten på min mp3 :D

Dagens låt: DBSK- Doushite kimi wo..


Lite bilder jag knäppt!


Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0