.GLAD MIDSOMMAR

Har ont i hela kroppen. Värker som fan, nåste lära mig att stretcha efter att ha tränat :o Jag är verkligen sämst på det. Imorse tog Anna, Jag och Maja en promenad, härligt värre, fast gjorde lite ont i mitt ass eftersom jag har världens träningsvärk. Iallafall så börjas min Idrottspapper fyllas :D Känns bra, eftersom jag nästan fyllt en tredjedel, och jag har fortfarande hela sommaren på mig att göra resten.

I dag bli det att ta det lugnt. Blir tacos (muums) till middag och sen mys med Anna och Maja, och mer om de har lust att komma, såklart. Mor och Far ska till Kovland och sen till Silje och loda, så vi bli själv. Ska handla massa grönsaker och dip tills ikväll också.

Ja, jag har bestämt mig, ska sluta med att tjata på Geunsuk i varje inlägg :o (Grattis! tänker ni nog xD) Men tro ingen, för det innebär inte att jag inte tjatar om någon annan. Lägger därför in en bild på Jihwan så ingen ska tro att jag gått och blivit helt ifrån mig (Fortfarande samma gamla korea-tönt)

Kang Jihwan :D

Ahnyoung~

Kommentarer
Postat av: raz

skit snygg blogg verkligen!!!

2008-06-20 @ 17:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0