.39 DAYS LEFT

... Tills jag fyller 18. Tyvärr så är det en Måndag och jag är ute på semester med familjen. Joo, ni hörde rätt, Anna, Jag och Maja ditchar Sundsvall och sticker med Mor och Far till Öland iallafall (Fast vi planerat hela året att stanna hemma) Så det bli väl krogen med Mamma, Pappa, Magnus, Eva ('Gamlingarna') och Anna, medans Maja får stanna kvar med H&V. Hoho, men sakna oss inte allt för mycket, jag kommer tillbaka och då! Mina älsks ska jag dra med er överallt :D.

Maja och jag siktar på Beach 2008. Vi tränar och tränar och äter massa nyttigt (Okej, vi började idag!) Men vi ska försöka hålla måttet, nej, vi ska hålla måttet! Tog en promenad imorse och nu ska göra lite magövningar. Kämpa, kämpa :D

Annars kan ni se att jag fixat till designen av bloggen lite (Äntligen). Vet inte om jag är klar eller inte, men tor det. Jag var tvungen att ta en Geunsuk bild med :O Bara för att jag är, vad ska man kalla det, besatt.

Maja och Jag va ute och knäppte lite bilder, så jag lägger in en.
(Så här snygg kan man faktiskt vara!)


Nu ska jag träna.

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0