1 episode

Är relativt seg på att skriva jusst nu har jag märkt :O

Veckan som gått har varit ganska händelserik och skön. Hunnit med en massa saker, fixat klart fotoprojektet har jag gjort (Ska redovisas i veckan tror jag, och nu har jag typ inget kvar i skolan att göra :o) Köpte presenter till Daniel och Maja (Nu har jag bara srudentpresenterna kvar!)

Vi i klassen har kommit fram till gemensamma beslut som varit ganska jobbiga. Fick veta att jag fått VG i slutbetyg i Engelska B, Spenderat fredagkväll med Antonia och Alicia (ÄNTLIGEN!) Min bror krockade med sin bil dagen han fick den, så nu är den förstörd... o.o (Inte för att DET har nått med mig och göra.... Det va en sak jag bara ville att ni skulle höra -.-) 

Har haft mitt 'gitarrprov' som jag gruvade mig som fan för, men det gick bra, bra :D Nu har jag bara Kuhi redovisning jag ska göra+ en till uppgift som jag måste göra om jag vill ha högre betyg... vilket jag inte tro jag skulle få iallafall, redovisa mina foton och.... Ja inte nå nämnvärt mer... Det känns som om en tyngd har lyfts från mina axlar sååå skööönt!

Så nu är det bara att se framemot 2 veckor till i skolan med en massa slapp (INTE) sen är det lov :D På ån dras förhoppningsvis vi tjejer ihop allesammans igen (Så längesen när vi va allihopa!) Men det kommer bli asa roligt om alla kan komma :D:D:D

Måste bara påpeka!!!


Hyrde då One missed call Last igår (Sista filmen) Då Horikita Maki är med... Men hon bryr vi oss inte om jusst nu!! För gissa vad?! Trodde ni jag skulle missa att nämna det kanske?! NEJ! För Jang Geunsuk va med (Inte missar jag honom i några inlägg nu eller :O) den japanska klassen skulle på resa till Syd korea då, och han spelade en döv lärare som typ va tillsammans med en av huvudpersonenrna. Och på slutet, LÄS INTE OM DU SKA SE FILMEN. Så tar allt slut då, och jag är SÅÅÅ lycklig att jag ler som en gris.. MEN NEJ! sist av allt då allting ska vara slut DÖDAR dom honom! T-T


image446
Lägger in en bild på vad som måste
vara en av världens sötaste ungar,
Mason spelar Geunsuks barn i den
kommande filmen Baby And Me som
jag väntar tålamodigt på :D


Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0