.TPL

En vacka kvar tills vi stciker. Det bli Gävle(furuvik) -> Öland -> ? Så långt har planneringen kommit. Läängtar som fan nu. När vi är på Öland ska vi ta färja till Gotland och besöka slott och dylikt. Ligger också mot att övernatta på et fängelse! Snacka om att det gladde Mig och Anna. Hur coolt blir inte det :O 

Annars så har det varit Gatufesten nu i veckan då. Gick med Erika, Antonia, Natalie, Alicia och Gill (Fast dom försvann ganska snabbt), Björn och hans kompis (Dom fösvann snabbare) och senare Erikas Assad på tordagen. Vi hade roligt, dansade och åt mat :o Åkte ingen karusell, vilket jag är extremt stolt över. Åkte hem med Erika och Assad vid 2.

Igår åkte vi till Ikea och jag köpte två par örhängen till sommarn. Ett par gröna och ett par gula (Sådanna jag har letat efter!) Va inte så länge där dock, eftersom vi hade med H&V, och Herman va lite rastlös, så att. Vi åkte och köpte mjukglass, godis och Chips m.m. Hade sen en riktigt mykväll.

Idag har jag inte gjort så mycket. Sov i 12 timmar iallafall, deckade vid 10 igår (Sov 3 timmar Tor-Fre) Jag har suttit och sorterat låtarna som vi ska ha på semestern och laddat ner filmer. Laddat ner ca 55 Disney filmer (Nästan alla som finns!) Inte otecknade dårå, utan alla klassiker och Pixar filmer. Har äver tatt ner The Cronical of Narnia; The Lion The Witch And The Wardrobe och senase Prince Caspian, så imorgon ska Jag, Anna och Maja förmodligen se dem.

Nu sitter jag och skriver på Lovelife, som jag planerar att uppdatera innan vi åker.


Dagens Låt: Anyband- Talk, Play, Love

Har ju lagt in en vana att ta med några bilder så att, varsegod:



Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0