.RETURNER

Blir visst på Söndag vi åker :( tråkigt nog, men övernattning i Silje imorgon. Roligt, roligt.

Jag har inte så mycket att skriva idag förutom att jag tvättat... helt själv! Har ärligt aldrig gjort det förut. Trodde först att jag gjorde fel men jag va super, en naturbegåvning.

Annars måste jag säga att på fem dagar har jag sett dessa filmer.

POTC- Curse of the black pearl.
POTC- Dead man's chest
POTC- At worlds end
LOTR- The fellowship of the ring
LOTR- The two towers
LOTR- The return of the king
TROY
ELIZABETHTOWN


Dessa filmer.. Det vill säga 8 filmer som Orlando Bloom medverka i ironiskt nog. Tänkte inte på det förrns jag såg sista filmen. Jag verka vara inne nå någon Epic- tid vill bara ha mer sådanna filmer. Okej, nu är ju inte Elizabethtown nå epic men resten så. Har ju sett dessa plus Narnia filmerna på senaste veckan. Vill bara se mer. Måste ju fixa nu när vi åker.


Länge sen jag gjorde nått test eller frågegrej, så att!

Tre namn du går under:

1. Moa
2. Moui
3. Mosen

Tre saker som skrämmer dig:
1. Trånga utrymmen, stora folkmassor
2. Att gå på toa, mitt i en skräckfilm
3. Clowner!


Tre saker du har på dig:
1. Linne
2. Byxor
3. Plåster på tån


Tre sanningar:
1. Jag är släktens 'misslyckade clown'. Folk säger att jag inte är rolig, men skrattar endå.
(Kom inte och skriv 'Ja, men vi skratta åt dig inte med dig') NI SKRATTAR!
2. Jag har väldigt högt IQ (Övernormalt) fasten folk säger att jag är super korkad
3. Jag är hopplöst romantisk av mig


Tre av dina hobbys:
1. Musik
2. Dramer
3. Manga/Anime


Tre saker du verkligen verkligen vill ha:
1. Jung Yunho
2. Ett liv som Pirat-ninje-mutan-talv på Hogwarts som ligger i Narnia som gränsar till Middleearth och Konoha!
3. Pengar


Dagens låt: Gackt- Returner


Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0