.MAY IT BE

Har nu sett klart alla Lord Of The Rings. såklart inte utan att släppa ner en tår eller två. Blir alltid alldeles förstörd när jag ser klart sista filmen, vet inte varför. Så sorligt är det ju faktiskt inte.

Och såklart med att ha sett filmerna så har det kommit en nostalgisk och helt nyfunnen kärlek till Legolas :O Så jag är lite Legolassig och är inne och läser massa Aragorn/Legolas fics.. Okay, har bara hunnit med en one-shot en men, det blir nog mer.

Annars har jag örjat packat till semestern. Märkte att jag inte har så mycket kläder som jag trott. Plus att nästa alla mina t-shirtar och linnen är svarta eller väldigt mörka. Har typ 4 st i andra färger.

Nu ska jag äta och se sista avsnittet av Gokusen 3

Dagens Låt: Enya- May it be


En vacker Legolas

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0