.HOIST THE COLORS

Were we will, we'll roe.

Tisdag igen. Härliga lugna Tidag. Idag har jag inte gjort så mycket. Maja, Jag och Anna fick för oss igår att sätta och och titta på POTC filmerna. Eller det va mest jag då, som halv tivingade dom andra att se.

Satt tills ca~ 06.00 imorse. Mamma vart lite sur över att vi inte sov då hon gick upp för att göra sig iordning till jobbet. Somnade så strax efter 06.00. Vaknade vid 11.00 och badade ett bra tag.

Senare åkte vi till Ikea, där jag köpte en ny Mp3, 2 GB för 250:-. Billigt, öven om jag inte behöver så mycket som 2GB. Jag har ju faktiskt ungefär 12 låtar på min nuvarande sugiga. Köpte även mer hårfärg. Ska bort med det röda! Kastanjebrunt denna gång då. Hoppas det bli bra. Andvänder det bästa märket enligt mig, så att. Köpte även en ny tröja, sååå snygg!

Annars va jag och Gollum  och knäppte massa bilder nu på kvällen.


Dagens Låt: POTC.AWE OST- Hoist the colors

4 dagar tills vi åker.


Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0