.COME GIVE ME LOVE

Hemfärd på Fredag.. Eller vi åker färjan nästan vid ett på natten härifrån. Kommer väl hem Lör-Sön, beroende på hur trötta vi är (Eller hur trött Pappa är eftersom det är han som kör.)

Artons års dagen passerade ganska oanmärkt, fick lite presenter.

Därav:
Böckerna som jag lääääängtat efter av Pappa! (Fick dom dock två dagar innan eftersom jag hittade dom själv. Snacka om glad jag vart, hade åkt runt hela öland och oskarshamn och letade. Men det va här på Gotland i en liten, liten bokaffär som jag fann inte bara andra utan tredje boken också!) Så nu har jag bara sista boken kvar att läsa, vilken kommer ut om några dagar. (Dock på engelska i amerika.) Så jag vet inte när den kommer hit. Kanske ska jag beställa.
Jag fick, Pirat-leksaker av Anna och En pilbåge av Maja (Med stort nöja från Herman och Victor.)
Rit-saker
Små vodka flasker av Mamma
Piratologi bok av Daniel och Alex
Cider, pengar och teckningar av Herman och Victor (Magnus och Eva dvs.)

Sen ska såklart mamma och jag ha Mamma-Moa shopping dag där vi båda släpper loss eftersom båda fyllt år (Mamma 1 dag efter mig)

Iallfall ska jag erkänna att jag än så länge inte har köpt något som jag måste visa lägg för. Det kommer ska ni se xD

Längtar nu till att komma hem så jag kan gå ut med tjejerna. Hoppas alla är på som fan då, annars blir det jag.ensam.alone.

Ahnyoung~


Kommentarer
Postat av: Erika!

Jag är alltid på, dock är jag fattig men vad gör det.

2008-07-31 @ 10:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0