CARNIVAL.

4 dagar, mina saknade tjejer. Ja, kanske lite mer innan vi tillsammans kan gå ut :D Men sen blir det rajtan tajtan. Lite tråkigt dock för Antonia som nu blir den enda som inte är arton i gänget, eftersom Alicia fyller bara ungefär tio dagar efter mig. Men när Antonia fyller då jävlar!

Iallafall på dessa dagar/Veckor har jag blivit kallad saker ifrån Pippi (En liter flicka vart skitglad och skrev Pippi till mig en dag då jag hade flätor. Vi satt på en resturang och hon skrek helt plötslig 'PIPPI! HEJ PIPPI!' SÅÅÅ sött!) Sen sa en kvinna till mig att jag såg ut som en öl-flicka fråm Österrike.

Allihopa är i Byxelkrok och Solar/Badar. Jag orkade inte följa med, eftersom det är väldigt rärt att få lite ensam tid så tog jag tillfället i akt. Skit skönt. Jag vet dock inte vad jag ska äta, de andra ska nog äta ute där borta. Inte mig emot. Är himla less på restauranger. Har ätit ute alla dagar utom 2? tror jag. 3:dje för mig nu då.

Bestämt mig för att se lite One tree hill nu, vart helt plötligt skit sugen att göra det.


Dagens låt: The Trax- Carnival

Anna och jag första dagen.


Ahnyoung~





Kommentarer
Postat av: Erika!

Moa nu skriver jag grattis här för jag har haft väldigt svårt att framföra mitt grattis. Kan berätta någon gång..

GRATTIS MOA I FETT EFTERSKOTT PÅ 18(KROGEN)DAGEN!!

2008-07-30 @ 13:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0