.yo

Dagen har varit förvånadsvärd trevlig. Åkte in med 09.30 bussen i morse till skolan, så vi kunde ta 10.00 haga :) När vi väl kom upp till skolan visade sig att storsamlingen började 11.15 som vanligt xD Men det gör inget, jag hade det roligt med Ls3-nördarna :)

Vi åt lunch (Eller jag åt en macka eftersom det va inte gott.) och jag hade inte heller ätit någon frukost taskigt nog. Iallafall hade vi samling, vilket va roligt eftersom vi fick se en film från 3ornas skvadern klassiker löpning.

Annars hade jag sista lektionen med Ylva (Form) idag, det va lite sorgligt, men vi fick frukt (Vilket jag åt mycket av eftersom jag inte hade ätit nått på hela dagen, förutom en hårdbrö macka.) så jag drog i mig tre päron ett äpple och massa vindrovor, och nog hade Ylva med sig godis också, som inte länge fanns kvar.
Vi redovisade och pratade i allmänt. Vi har också fått en ny mentor, vilket är både roligt och dåligt, roligt eftersom det bli en ny person att lära känna, dåligt eftersom det betyder att Ylva snart lämnar oss :'( Men hon lovade att vara tillbaks till studenten :D

När vi kom hem skulle jag och Anna direkt till stan igen vilket va tärt.. Anna gjorde även sin system-debut och fick många blickar när hon gick där med påsen på stan. HAHA. Alvarligt, alla tittade på henne, ner på påsen och sen på henne igen xD

Nu har Erika jusst gått hem efter vi sett Naruto (Mina pojkvänner Shikamaru, Sasuke och Gaara)

Huhu, vet itne när vi ska se igen men det hoppas jag bli snart?

Annars ska jag ha roligt imorgon, ska en stund på stan med Alicia och Antonia tror jag, men är inte säkert :/ senare ska vi party, party :D:D:D



image319
Imorgon (Natten till lördag) kommer förövrigt troligen senaste naruto kapitlet på mangan ut, som jag väntat på i typ 1 månad! YAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0