.yesssss

Satt här för mig själv och tyckte så synd om mig eftersom detta var den sista helgdagen jag kunde vara uppe länge, för på måndag är det ju skola igen.

Men då kom min ultra super ninja hjärna på; att jag har ju återläsnings dagar på måndag och tisdag! Mwhahahaha flluckit va skönt!

Har nyss sett klart filmen Juno med Anna och Mamma. Mamma tyckte den va dålig, men jag tyckte den definitivt va sevärd.

Jag är förövrigt ganska trött, men ska inte sova än på ett tag, ska vara uppe lääänge ( vilket säker resultera att jag decka i sängen om en så där kvart.)

Om, jag mot fömodan inte somnar ska jag nog se en till film, Sidney White heter den.. Men det bry väl inte ni er om xD

Idag har dagen varit ganska trög, men jag åt bra. Vi gjorde pasta och kyckling sallad, skit gottis (Fast jag va onyttig och år godis efteråt ) 

Imorgon ska släckten komma, för alla ska fira Annas 20 års dag (vilket va i onsdas egentligen) och då bli det tårta och skit, jag som ska ha bad på onsdag, kommer fan se ut som en valross :'( HHUHUHUH


image322
Moa Kohtala; snyggaste hållningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0