tråkig söndag

Har varit en extremt lat sista lovdag idag, inte gjort något speciellt. Hade söndagsmiddag med hela fmiljen, mamma gjorde en massa gott eftersom nu ska mina föräldrar börja med nån diet eller skit, så då lär det bli skiljda middagar framöver :/ works for me, förutom att då äter jag bara onyttigt skit..

Iallfall börjar skolan imorgon, har form hela dagen, ska även träffa våran nya lärare (Ylva slutar nu, eftersom hon ska ha barn igen.) Så vi ska få 2 nya bildlärare+ en vikare?! (Kasnke har jag fattat helt fel.), spännande värre. Sen ska vi få en ny mentor också.

Ja, det va väl allt, måste snart gå och lägga mig om jag ska komma upp tidigt imorgon och duscha (ser nu att klockan bara är 21.53 x)) jaja, ju tidigare jag lägger mig ju tidigare kan jag vakna.

Ja, nu har jag inget mer att skriva, vet inte ens varför ja valde att skriva ett inlägg... det är ju SÅ intressant.

Pecke, jag vela se Naruto! När, när, när?!

Iallafall har jag sett EHB med Suju och dbsk.. GAh, fast det fanns inte med sub, vilket suger, eftersom jag är inte en så att säga höjdare på koreanska språket, vilket påminner mig om att jag måste fortsätta träna med pogrammet, så jag faktiskt bli en höjdare (SOM om det skulle hända.)

Jaja, här hade ni det extremt meningslösa inlägget. Varsegod!

(Ska nog skriva lite lovelife innan jag stänger av :D)


image307
.gravitation

Ahnyoung~

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hoppas din dag blir roligare imorn=)

2008-01-06 @ 22:15:16
URL: http://anjelique.blogg.se
Postat av: Erika!

Du, Jag.. Naruto sen!

2008-01-07 @ 08:29:02
Postat av: Erika!

Vafan aaass Jag trodde du hade skrivit så jag blev asglad och nu har du inte =O =@ XDXD

2008-01-07 @ 08:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0